Suport clienti
Categorii Produse
Cos de cumparaturi

Service & Garantii

Pentru a trimite un produs în service, accesează secțiunea Suport Clienti din dreapta și completează formular service produs.

Atentie!
Produsele se trimit in service doar daca ati completat formularul service produs.

Vezi mai jos cum trimiți un produs în service folosind aplicația:

Pasul 1

ada

Pasul 2

Pasul 3

Care este termenul de reparație a unui produs?

Termenul în care produsul tău va fi reparat este de până la maximum 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost notificat cu privire la defectul produsului reclamat. Atenție! Termenul este valabil pentru produsele care se află în garanție.

Ce faci dacă defectul unui produs reapare după ce îl primești din service?

Dacă istoria se repetă și după ce primești produsul din service, trebuie să înregistrezi un nou formular. Scrie în câmpul dedicat detaliilor că produsul continuă să aibă același defect. După ce produsul ajunge în service, va fi analizat pe toate părțile. 

Ce faci dacă primești din service un produs cu componente sau accesorii lipsă?

Dacă le-a scăpat ceva celor din service și produsul e incomplet, te rugăm să ne scrii în maximum 48 de ore, pe Formular service produs

Ce se întâmplă dacă un produs nu poate fi reparat?

În primul rand, vei primi informații despre statusul fișei de reparație prin e-mail. 

Iar dacă produsul nu mai poate fi reparat… mereu există o soluție: un coleg te va suna în aproximativ 48 de ore să stabiliți următorii pași. 

Concret, dacă produsul nu poate fi reparat (vei primi documentul de negație de service) vei putea înlocui produsul sau vei putea cere banii înapoi. Produsul se va putea schimba dacă face parte din oferta Agromuntenia.ro și este pe stoc. Iar dacă nu este disponibil, poți alege varianta „Banii înapoi” – adică să primești contravaloarea produsului trimis în service.

Ca să îți returnăm banii, avem nevoie de la tine de documentul eliberat de service.

Situații în care un produs iese din garanție

Sperăm să nu fie cazul, dar trebuie să știi că un produs nu mai poate fi reparat dacă nu respectă termenele și condițiile din manualul de utilizare.  

Mai știi și tu că dintre situații fac parte modul de păstrare, contactul cu lichide, deteriorările mecanice, defectele fizice (lovituri, crăpături, ciobiri), componentele deteriorate sau șocurile electrice.  

Dacă se constată acest lucru, service-ul îți va trimite un document numit „Refuz de garanție” ceea ce înseamnă că reparația se poate realiza doar dacă acoperi tu costurile ei. 

Mentiuni importante:

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Produsul nu este disponibil, ne poți lăsa datele tale de contact și noi te vom anunța atunci când revine în stoc.
Nume
Email